"Lite finare liiite bättre"

Skolan spenderades idag med Kurre,Pontus,Simon,Anton,Viktor,Ange,Fanny och Natalie.übersköna hela bunten måste jag säga! "vad säger fåglarna när de flyger över lidingö? *PIIIIIP PIIIIP*
Jag är riktigt glad.Jag är kär i min skola!, haha nej men det är sjukt bra stämning faktist, verkligen inte som min andra skola.Nästa vecka börjar vi med projektarbete o sånt också :).
I helgen blir det kuuuul, för jag ska nämligen köpa tofflor! ouuuf damn cooling man är ;).Nej men i min skola måste man nämligen använda tofflor! japp du läste rätt,precis som i förskolan!

Om fem dagar kommer min syster hem från spanien! gud vad jag längtar,saknar dom så mycket! Pratade nyss med min systerdotter,fan vad hon är sööt! helt underbar.Jag saknar henne så in i helvete mycket :(.Hon sa till mig att hon inte ville börja på dagis, haha lilla latis asså.Jag skulle fan göra vad som helst för att börja på dagis:O.



Jag är kär i ditt söta leende och dina blåa vackra ögon


Kommentarer
Postat av: Your lover

tihihi

2008-08-22 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0