No music no life!

Jag är glad.Du gör mig glad.Varje gång jag ser dig blir jag glad.Ni gör mig glada.Det får mig att själv ändra på mig och bli mer social, bli mer självsäker.Min självsäkerhet höjer sig smått mer och mer.Det va inte som jag trodde,alla är inte som jag trodde.Som ni fick mig att tro.Jag försökte dölja det.Ni fick mig att känna mig osäker.Men jag va stark,jag tittade alltid rakt fram istället för att titta ner när jag gick vid korridoren,Jag flydde inte och det är jag sjukt stolt över.Om ni bara visste hur sjukt glad jag är,hur sjukt glad jag är att skippa er.att aldrig mer få se er varje dag..Att inte få se era sura miner varje dag.Oohh vad underbart!
 
Random.Imorgon Ska alla ettorna till rudan.Ingen aning vad vi ska göra där men vi ska iaf lära känna varandra mer och fika typ XD.Låter ju naaaaaaajzz.
MMMmmh ny musik laddad till ipoden... big love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0