A piece of smile'

jag är inte världens snyggaste,jag är inte alltid på topphumör,jag är säkert hatad av många,jag har inte direkt 1000 kontakter,jag har inte en fin kropp,jag är inte bra på att plugga,jag kan ibland säga saker jag inte borde/ångrar och jag är jävligt lat av mig,Men vet ni vad? jag orkar inte bry mig om allt det.Jag går hellre runt o skrattar,har kul o 'lever livet' än att gå runt o bry mig om små/ytliga saker/personer.Jag är en sån person som för det mesta är positiv och älskar att skratta och kan ibland göra sjukt roliga stunder av dåliga och jag är nöjd med det,det gör mig smått stolt faktist,hur sjukt det en låter.Det gör mig lycklig.


Ett gott skratt förlänger livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0