Finns du verkligen?

Inte så lyckat idag.Det va sjukt kallt och det regnade hela tiden så vi fick typ sluta vid 12 :).nu har vi bestämt vilken tid och vart vi ska träffas,7 vid söder imorgon ;).sweeeeet! alla är typ fett taggade haha.
Verkar ju inte bli någon nollning iaf :/.Dom tar det ju så hårt så dom har sagt att dom som fixar nollningen kommer bli avstängda o de som går kommer få böter :S.






Jag vill att du håller mig hårt,
Att du aldrig kommer svika mig,
att jag kommer va den första du tänker på när du vaknar,
Att du aldrig kommer vara otrogen,
att du berättar allt för mig,
att du litar på mig,
att du verkligen älskar mig för den jag är.



Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

söt nalle!



sv: haha a jaa , elelr naaa, int emin grej ;)

2008-08-29 @ 23:43:17
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0