Min mobil helt borta!?

helt sjukt stört! min systerdotter hade tagit min mobil och lagt den någonstans men vägrade att säga vart den var.så hela familjen fick leta runt som galningar ( vihade redan ringt och smsat men hörde inget) och sen hade vi gett upp o då kom min pappa på att han kanske hade den i hans andra byxor som han hade på sig innan.. då går han o kollar och voala där va den! hade totalt 6 missade samtal och 82 sms fan va nice o radera allt sen ;).

Som ni kanske märkte så kom min syrra och systerdotter hem från spanien igår.tjock nice va de,haha.Fick ett par jätte söta myskläder.vita hotpants med ett tryck på där de står " I <3 boys" haha tyckte den va lite klockren sådärXD och ett vitt linne.

Längtar tills helgen hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0