Skullcandy

Hejhej sockerpaj! har precis vaknat(A).Well idag i skolan har vi haft 'aktivitet', haha de gick faktist bra med namnen :S? vilket är väldigt konstigt för att vara mig.Kul att man lärde känna många fler idag.Finns många übersköna personer and i love it,vem gör inte de liksom? Och jag o min kompis som så gärna vill ha en bögkompis fick det idag! hahaaha Christoffer va snäll o blev våran bögkompis Mathilda ;).
Drog till stan en snabbis och köpte mina Skullcandy hörlurar,fan vad dom är skööna!och de bästa av allt..de är roooosa!



Dom gick hem för 199 kr hos expert ;).

Imorse provade jag den där sprayen som jag köpte igår..Den va väl bra men jag såg inte så mycket skillnad,men jag gjorde de snabbt så jag gjorde de slarvigt och vet inte ens om jag gjorde rätt(?) så ska prova någon annan dag lugnare.Men jag fick lite mer volym iaf,men de kanske inte funkar så bra eftersom jag har kort hår så man kanske inte ser så mycket hehe.. men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0