Nollning på G :)

Första skoldagen gick ju jätte bra :).Totalt 78 st som går i ettan :S så kommer nog ta ett tag att lära känna alla.De verkar vara jätte trevliga iaf.Några från tvåan börja snacka med mig om nollningen o de..haha fan vad kul de kommer bli! Hade blivit besviken när jag hörde att de inte skulle bli av men de kommer de iaf :).Efter skolan drog jag till stan o shoppade lite saker som behövdes.

   

Skolsaker-Akademibokhandeln
Volymspray för håret-h&m
Långa vantar(?)utan fingertoppar-indiska
Pincett-NK
Långstickad svart kogta med krage-Gina tricot
Lång blå skjorta-Lindex
Tights-Lindex

[Kameran dog så de blev bara dom bilderna]

Hoppas den där volymsprayen är bra.Har hört från många att den ska va as bra så vi får se,Kommer såklart säga sen vad jag tyckte om den ;).


Asså är de bara jag som är sjukt trött idag :S?nej de här e fett B så ska gå o göra något annat.
Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

den där blå, oceanspray eller nått heter de, saltvbatten grejen har jag med :)



sv: hahaah nejdå de e samam här

2008-08-19 @ 18:13:26
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha mjaa asså jag vet inte, men jag har igentligen lockigt hår så det kanske blir större effekt pga det elelr nått? jag vet inte :P

2008-08-19 @ 19:42:00
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0