Reggaeton-fans?

Va i kungsan idag med min kompis.The-voice va ju där och de va så att alla skulle dansa till musiken.Sen satte dom på reggeaton musik och frågade vem som gillar reggeaton,självklart va det ju bara jag och min kompis vad det är för något typ...så de va nästan bara vi som sa ja..
Det är lite tråkigt för reggeaton e så himla härlig musik..haha nej men man blir glad av det.Iaf jag :D.
Är det någon mer än jag som lyssnar på reggeaton?



Pachanga-Calienta




( Inte direkt den bästa reggaeton låten som finns men aja de här är iaf Daddy-yankees nya låt)


Tänka sig att jag va några meter bort från daddy yankee när han hade konsär i Benidorm faaaan:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0