Nej det ska vara med Y !

Sitter just nu på min säng bredvid fönstret med laptopen i knät och dricker vaniljte..mm i love it.Idag har det inte hänt så mycket faktist.Har umgåtts med ponty,simony,curry,daniely,victory haha übersköna allihopa.När jag satt där med dom kom jag att tänka på en sak.. har ni tänkt på hur mycket roligare/trevligare/snällare killkompisar är en tjejkompisar?(inget dåligt menat mot tjejer).Men killarna bryr sig inte om vad man har på sig,de kollar inte snett på än som om man är något missfoster,de är inte lika elaka/hårda när de säger saker och mycket snällare än tjejer (ni tjejer känner nog igen de jag försöker säga).Jag har nästan alltid bara umgåtts med tjejer men nu när jag började gymnasiumet så har jag bara varit med killar.Men det känns sååå mycket skönare nu.Jag kan vara mer mig själv än vad jag kan med tjejer faktist..låter lite konstigt men det är sant.Men jag tror att det är många som känner igen sig hära,eller?

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: bra! jaa de ser förjävligt ut, äckligt o fult är det.



haha jaa killar ska va biffiga ;)

2008-08-25 @ 21:24:23
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0