Mode=ett måste?

Har varit med min bebo nästan hela dagen idag,därför har jag typ inte bloggat ngt idag ;D.Va i centrum o kollade runt lite där.Senare ikväll blev det White chicks..vi älskar den filmen! kan typ alla replikerna utantill höhö snacka om geeks asså;D.. juste vi snackade med fredrik också,hihi gullig röst hade han ;).Han sa att han skulle titta på min blogg senare så om han nu gör det kommer han få se det här höhö ;).jajaja flummflummflumm!

hmm..satt o tänkte om mode en stund också..
varför finns mode egentligen?varför går alla runt och köper kläder för det är "modernt"??Alltså vissa köper ju kläder/accessoarer bara för att det är modernt och inte för att de tycker att de e snyggt? Läste för ett tag sen en tjej som hade läst att de va modernt med randigt men själv hatade hon det men endå skulle hon köpa linnen som va randiga bara för att det är modernt.Alltså hallå? what's the thing med att ha på sig något man inte gillar?Liksom man vill ju klä sig med saker man gillar för att känna sig snygg i dom och inte för att det är modernt?eller jo visst det kanske är kul att klä sig i saker som är moderna men då kan man väl välja saker man gillar?Jag skulle aldrig köpa kläder som jag tycker är fula och ännu mindre ha på mig dom.Jag fattar inte hur människor tänker ibland ?:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0